2014年7月9日 星期三

蒸釀節瓜甫

以前我婆婆屋企有一味餸經常會在餐桌上出現,佢就係玉環瑤柱甫。玉環者,節瓜是也。將原粒江瑤柱放入節瓜環內蒸之,又靚又好味!
今日我做咗個平民版,蒸釀節瓜甫
                           
已調味鯪魚肉半斤
 加入切碎嘅蝦乾&江瑤柱,加上胡椒粉撈勻
 節瓜一開四,用匙羹挖空中心
 釀入餡料
 隔水蒸最少20分鐘至瓜軟身
 再打個蠔油獻
 食住Le味餸...好掛住我那個永遠香噴噴嘅婆婆!雖然佢離開咗我好耐但我永遠唔會忘記她的種種。

 

14 則留言:

  1. 我都覺得我婆婆同嫲嫲, 佢哋煮啲餸係好好食, 不過我無天份! 我家的廚藝可能會失傳! 嘻嘻!!! (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. June 你誤會喇我婆婆唔識煮飯架! 佢只係負責口up up, 工人整架

      刪除
  2. 其實,妳都係乖孫女,只係妳冇我咁幸福啫!

    唔見妳提嫲嫲嘅?

    妳媽媽識整 pound cake 嘛?

    魚肉蒸廿分鐘,老嘛?

    夠啦妳,我晚晚 ot 完冇得食,妳仲成日 post 嘢食相?!殘忍呀,妳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昭然,,我同婆婆好close, 因為婆婆凑我, 每日放學先去婆婆家到daddy放工先接我返屋企,(≧3≦)我daddy曾經話我係婆婆第六個女! 佢好錫我我又好錫佢! E家覆緊你諗起佢我都喊架! 好! 今晚出乖乖相唔出煮.食篇啦

      刪除
    2. 唔記得講我Mammy都唔識整 pound cake ,佢唔夠為食,所以對煮嘅食冇乜興趣!
      至於D鯪魚肉,佢蒸出嚟嘅質感似魚旦rather than 魚肉,所以唔會老!

      刪除
    3. 我明妳有幾咁掛住妳婆婆嘅,咪我都唔會連女皇錢都唔賺返嚟服侍我嫲喇!我都驚有嗰日時,我唔知頂唔頂得住,又或者要幾耐至復原!

      人有情感牽掛,總覺得係要嚟懲罰人類嘅!

      刪除
  3. 回覆
    1. yes 放工要煮飯梗係整D簡單嘢啦!(≧∇≦)

      刪除
  4. 回覆
    1. 咪咁客氣啦邊有妳整得咁正喎,我整咗喇車爸爸食到豎晒手指公添我仲copy埋乖家片皮鴨呀hehe~

      刪除
  5. 好靚!我好中意食節瓜, 夠晒甜!

    回覆刪除